Onlinekort-app The Walking Dead No Man's Land (til pc)

app (til pc) The Walking Dead No Man's Land

 

 

The Walking Dead No Man's Land hack generator

 

 

Størrelse - 805,75 megabyte; køb - Special Event Bundle G; gennemsnitlig bedømmelse - 4,7 af 5-stjernet; Selve spillet er dit grundlæggende landbrugsspil. Med en vending at faktisk kunne bekæmpe fjender i historien. De konstante opdateringer holder spillet kørende. Af og til modtager vi gratis ting, der holder mig tilbage. Leveling er lidt for langsom for min smag. Og jeg hader at kunne kun opgradere en ting ad gangen. Min største klage indtil videre er kun telefoner og våben. For en uge siden modtog vi gratis “24 timers fuld gas” og jeg formåede at gennemføre over 30 missioner, få udstyr, mad og oplevelse. Alle mine figurer er niveau 16-17. Og jeg hadede det faktum, at efter hver mission var de fleste af mine våbenbonuser våben eller rustning i lave niveauer mellem 5-8. Jeg mener, at belønninger skal svare til dit gennemsnitlige karakterniveau. Selv efter at have set annoncen for yderligere 3 kister var belønningen ikke det værd. Og min sidste klage er telefonerne. Som nævnt ovenfor endte jeg med at modtage kun 2 telefoner i løbet af den "24 timers fulde gas" efter alle disse 30 missioner. TO. det er næsten umuligt at låse op for nye helte eller opgradere dem, du har, fordi det tager så lang tid at endda få en stor mængde telefoner. Og selv da, når du køber helteindstillingen 9/10, får du ikke engang heltemærker. Jeg nyder spillet. Men ønsker, at de ville forbedre et par ting; Forfattere - Næste spil; Enhed - apple ipod; Synes godt om det - 18779 anmeldelser.


Walking Dead No Man`s Land Hack / Cheats - Get.
The Walking Dead No Man's Land Hack er en sikker og hurtig måde at tilføje guld, mad, brændstof og XP i The Walking Dead No Man's Land-spillet. Oprettet med Anti Ban er vores Walking Dead No Man's Land Hack Tool et godt værktøj og beder dig ikke om at indtaste dine personlige data.

 

 

Allmänt | |
Upp